טיפולי הלחמה ושיקום ריסים

ריסים

כל אישה יודעת, ובמיוחד עכשיו כשאנחנו עוטות מסיכות, שחלק חשוב מאוד מהמראה הכללי שלה הוא המראה של העיניים וכמובן המראה של הריסים גורמים להדגשת העין ותיחומה וכן צבע העניים שבולט יותר.

ריסים קצרים מדיי או לא מלאים, יכולים לשוות לעין מראה עייף ולהשפיע מאוד על המראה הכללי של הפנים.
היום, שיטה ששיגעה את עולם ההוליוודי היא- הלחמת ריסים, שיטה שכל אישה יכולה להרשות מימנה וליהנות ממראה נהדר של העיניים גם כשקמים בבוקר לצחצח שיניים.

 פעולה קצרה, רגועה   שיכולה באמת לעשות פלאים: גם לאפשר לאישה ליהנות מריסים שמעוצבים בדיוק באורך, בצורה ובצבע המתאימים לה וגם לשחרר אותה מניסיונות לבצע הארכת ריסים באמצעים מלאכותיים כגון מסקרות שונות ומשונות או הדבקת ריסים, שתי טכניקות שלא משיגות את התוצאה המושלמת שנוצרת לאחר הלחמת ריסים, שלא נדבר על חיסכון של זמן.

איך זה עובד?
הריסים מולחמים לריסים הטבעיים של העין באמצעות דבק מיוחד ובלעדי.  בשיטה זו מבצעים את ההלחמה של כל ריס בנפרד ולא של “גושי” ריסים כפי שקורה בשיטות אחרות. התוצאה הסופית הרבה יותר יפה משום שהיא נראית טבעית לחלוטין ואיש לא יכול לדעת שמדובר בריסים סינתטיים ולא בריסים טבעיים.
הריסים הסינתטיים מגיעים במספר אורכים, החל מ-6 מ”מ ועד 14 מ”מ, בעוביים שונים – דקים, בינוניים ועבים וכן בצבעים שונים ביניהם שחור, כחול, סגול, חום וגם אדום. בתחילת הטיפול יסמין דואגת לתת תיאום ציפיות ודואגת להתאים גודל, עובי וכמות בצורה הטובה והנכונה ביותר למבנה העיניים ולמבנה הפנים שלה, וליהנות מהמראה המושלם.

הטיפול הראשון אורך בין שעה לשעה וחצי, הטיפול השני שהוא תהליך המילוי וחידוש ריסים רופפים אורכו כחצי שעה לשעה .

כמה זמן זה מחזיק?
הריסים הטבעיים מחדשים את צמיחתם כל 90-60 יום, אז הם נושרים ומוחלפים בריסים חדשים, לכן רצוי להגיע לביצוע תיקונים כל שלושה שבועות עד חודש.